Selecteer een pagina

Op zondag 12 april vindt de 35ste editie van de NN Marathon Rotterdam plaats.

Communicatie- en designbureau NoSuchCompany is door Nationale-Nederlanden gevraagd een activatiecampagne van het merk rondom het hoofdsponsorschap van de Rotterdam Marathon te ontwikkelen. Met als klapstuk het idee om een gigantische buildingwrap te realiseren op het kantoorgebouw Delftse Poort, waar ook hoofdsponsor van de marathon Nationale-Nederlanden is gevestigd. Topsportfotograaf Ruud Baan fotografeerde de hardlopers, welke door de imposante skyline van Rotterdam rennen.

Nationale-Nederland verzocht adviesbureau RED outdoor branding, ook wel bekend als Helder RED, om als adviseur op te treden en de regie te voeren om deze buildingwrap plus bijkomende zaken te realiseren.

RED schakelde LBS media in voor de produktie en montage. Criteria hierin waren flexibiliteit, snelheid, betrouwbaarheid en vanwege de ervaring met Delftse Poort in eerdere projecten.

Na een gedegen voorbereiding en vlekkeloze produktie is de buildingwrap is in een recordtijd van bijna 2 weken aangebracht op de gevel.

 

Zie hier een mooie timelapse, gemaakt door Ruud Baan.

http://www.nnmarathonrotterdam.nl/evenement/nieuws/persbericht/timelapse-video/

supporter van alle hardlopers NN Marathon LBS mediaNN marathon 2015 buildingwrap Delftse Poort_LBS media Projecten 2

NN marathon 2015 buildingwrap Delftse Poort_LBS media Projecten 2

NN marathon 2015 buildingwrap Delftse Poort_LBS media Projecten 1