Selecteer een pagina

Zaterdag 4 juli was het zover: de presentatie van de nieuwe huisstijl op het wagenpark van Wagenbouw Bouwsystemen.

Wagenbouw had al lange tijd de wens om een herkenbaar en veelzeggend beeldmerk toe te voegen aan de huisstijl. Door de samenwerking met BlokUnits vanaf begin dit jaar, was de tijd er nu rijp voor. Het herkenbare logo is ontwikkeld door Mo’s Design, in de persoon van Monique Smokers.

De voormalige logo’s van Wagenbouw (streepjes) en BlokUnits zijn (blokjes) zijn samengesmolten in dit nieuwe logo. De nieuwe streepjes en blokjes in het logo ‘omarmen’ een rechthoek, welke staat voor het ontzorgen op het gebied van tijdelijke huisvesting.

Om het wagenpark efficiënt in te zetten en ’s maandags een nieuwe start te maken, zijn alle bussen in het weekend getransformeerd. De bussen werden ontdaan van de voormalige beletteringen en voorzien van de nieuwe huisstijl.

Als extra attentie, maar ook vanuit veiligheid & zichtbaarheid op de bouwplaats, zijn de bussen voorzien van retroreflecterende belettering. Hierdoor vallen de bussen extra op, met name als het donker is.

Schermafbeelding 2015-07-08 om 09.43.51

Schermafbeelding 2015-07-08 om 09.42.58Schermafbeelding 2015-07-08 om 09.43.21Schermafbeelding 2015-07-08 om 09.39.26Schermafbeelding 2015-07-08 om 09.38.41Schermafbeelding 2015-07-08 om 09.38.08Schermafbeelding 2015-07-08 om 09.36.52DSC02430DSC02423