Selecteer een pagina

Eerste indrukken zijn blijvend. Als jij een handdruk van de persoon tegenover je krijgt, heb je gelijk al een oordeel, toch? Zo werkt het ook met de gevel van jouw gebouw. Jouw bezoeker ziet eerst (en beoordeelt) de buitenkant, voordat hij/zij jouw bedrijf van binnen leert kennen. Een wetenschappelijk onderzoek wijst uit, dat je in de eerste paar seconden, een oordeel hebt die nog correct is ook (1:lees onderaan meer over dit verrassende resultaat). Belangrijk dus, dat jouw bedrijf goed aangekleed is aan de buitenkant!

Buitenreclame is een effectieve manier om direct met je bezoeker te communiceren waar jij als bedrijf voor staat. Welk doel heb je als jouw (potentiële) klant voorbij je pand rijdt? LBS helpt je bedrijf en terrein zichtbaar te maken met buitenreclame dat slim ingezet wordt. Waarbij we rekening houden met jouw huisstijl en je kernwaarden.

Inspiratie voor jouw buitenreclame

Zoek jij nog inspiratie om op een effectieve manier met jouw buitenkant te communiceren? Kijk dan eens mee met de volgende LBS projecten:

• Ricoh – een onderscheidende gevel

Ricoh is marktleider op het gebied van documentmanagement. Met diverse vestigingen door heel Nederland, heeft Ricoh Document Center een onderscheidende uitstraling nodig. Door de gevel te bekleden met de kernactiviteit, valt Ricoh Zuid-Holland meer op en geven ze een passende eerste indruk op de bezoeker.

• Montapacking – kleurrijk de aandacht trekken

Verhoog je merkbekendheid door kleur te combineren op je terrein met banieren. Door de huisstijl kleuren van Montapacking weer te geven aan de buitenkant verhoog je de zichtbaarheid van het bedrijf en trek je de aandacht van de bezoeker.

• Leidsche Rijn – Laat gelijk zien waar het om gaat

Hoe kan je de zichtbaarheid van jouw nieubouwproject verbeteren? Maak het infocentrum nog herkenbaarder met branding op de buitenkant, zoals het infocentrum van Leidsche Rijn. Zo trek je potentiële kopers gelijk in de juiste sfeer voor het nieuw te ontwikkelen gebied.

• Nationale Nederlanden – versterk met een kort durende indruk, langdurig je merk

Fotografie: Ruud Baan

Nationale Nederlanden sponsort al een aantal jaren de marathon in Rotterdam. Een van hun bekendste sponsoruitingen is de rennende marathonlopers op gebouw Delftse Poort, waar Nationale Nederlanden gevestigd is. LBS transformeerde het pand in hele korte tijd. Een buitenreclame die een eerste indruk heeft achtergelaten die onuitwisbaar is.

Wil jij aan de slag met jouw gevel? Laat LBS meedenken in een slimme aankleding van jouw gebouw. Neem contact op met LBS.nl

  1. De bizarre wetenschap achter de 1e indruk. Wetenschappelijk onderzoek door Nalini Ambady laat zien dat eerste indrukken in enkele seconden gemaakt worden. Deze indrukken zijn accurater dan je altijd dacht. Zo blijkt dat een groep studenten een college professor met alleen 2 seconden video, net zo beoordeelt, als de studenten die hem een semester gevolgd hebben. (Voor meer informatie: Malcolm Gladwell – Blink: The Power of Thinking Without Thinking).