Selecteer een pagina

Citroën

Alles voor een glimlach bij de bezoeker, dat is het doel van het Feel-Good-concept bij de landelijke restyling van de showrooms van Citroën. Het merk is trots op zijn uniekheid, optimisme en slimmigheidjes. Geeft het jou ook een goed gevoel?

 

Citroën - Be Different, Feel Good!

Een feel-good interieur voor showrooms

Citroën heeft als kernwaarden: optimistisch, menselijk en slim. Als je bij Citroën de showroom in komt, ervaar je de positieve sfeer en unieke uitstraling.

De showroom is ontworpen om de klankverwachtingen gelijk te overtreffen en door bewust mensen in de visuals te laten zien, ervaar je dat de klant centraal staat voor Citroën.

“Be different, feel good” is de belofte die het automerk in alle showrooms in Nederland wil waarmaken. 

....Na
Voor...
....Na
Voor...

De Vraag

Landelijke restyling van de Citroën vestigingen naar het Feel-good concept. 

Het Doel

Alle vestigingen restylen naar de frisse, moderne nieuwe huisstijl van Citroën. 

De Oplossing

Op een slimme manier meedenken om bestaande showrooms conform de Feel-Good concept in te richten, waarbij er rekening wordt gehouden met de unieke elementen op elke vestiging.